Whatsapp İle İletişime Geç

Batum Meydanında Yılbaşı Eğlencesi

2 Gece 3 Gün Konaklama -  Ulaşım Dahil

AYDER YAYLASI - UZUNGÖL - ZİLKALE - TRABZON - RİZE - BATUM

• 1. Gün 29 Aralık Pazar
    Buluşma ve Hareket

20:30 Kızılay  Gama İş Merkezi Önü

20:45 Ankamall Karşısı

• 2. Gün 29 Aralık Pazar
    Ordu Trabzon Rize

Gerekli Molaların Ardından Orduya Ulaşıyoruz Burada İsteğe Bağlı Alacağımız Kahvaltının Ardından Teleferik İle Boztepeye Cıkıyoruz.

Serbest Zamanımızı Değerlendirdikten Sonra Trabzona Ulaşarak Atatürk Köşkünü Ziyaret Ediyoruz.

Ardından Yol Güzergahımızda Bulunan Sürmene Bıçak Evinde Kısa Bir Mola Vererek Uzungöle Öğle Yemeğimizi Almak Üzere Hareket Ediyoruz.

Uzungöldeki Cevre Gezilerimizi Yaptıktan Sonra Serbest Zamanınızı Değerlendirebiliyorsunuz.

Kısa Bir Yolculuk Sonrası Ayder Yaylasına Ulaşarak Otelimize Yerleşiyoruz.

• 3. Gün 29 Aralık Pazar
    Ayder Yaylası Zilkale BATUM

Otelimizde Aldığımız Kahvaltının Ardından Ayrılıyoruz Dileyen Misafirlerimiz Ayder Yaylasında Serbest Zaman Gecirebilir veya İsteğe Bağlı Zilkale Turumuza Katılabilirler.

Burdaki Zamanımızı Değerlendirdikten Sonra Buluşarak Kısa Bir Yolculuk Sonrası Batuma Varıyoruz.

Otelimize Yerleşerek Akşam Yemeğimizi Aldıktan Sonra Batum Meydanında Gerçekleşecek Olan Yılbaşı Eğlencesine Katılıyor ve Yeni Yılımızı Büyük Coşkuyla Karşılıyoruz.

• 4. Gün 29 Aralık Pazar
    Batum Gezisi ve Dönüş

Sabah Otelde Kahvaltımızı Aldıktan Sonra Batumda Kısa Bir Gezi Yaparak Yolculuğumuza Başlıyoruz Yol Üzerinde Bulunan KARADENİZ Bölgesine Özel Çay Fabrikaları , Rize Bez Fabrikalarını ve Yöresel Ürünler Mağazalarınıda Görerek Yolculuğumuza Devam Ediyor ve Sabaha Karşı Ankaraya Varmış Oluyoruz.

ÜCRETE DAHİL OLAN HİZMETLER

* Zilkale Transferi

* Öğle Yemekleri

* Boztepe Teleferik Ücreti

* 1. Gün Sabah Kahvaltısı

Önemli Notlar;
3-6 Yaş 0 TL
7-12 Yaş Ücretsiz

Yorum yazılmamıştır.

Formu doldurun, satış temsilcimiz beirttiğiniz süre içinde sizi arasın. Zorunlu alanları (*) doldurmalısınız.